//CUT-CUT-CUT.



Följde med mamma och Maria till vätrenären med Snurris och det är rätt coolt att se när dom skär i en katt och håller på. Haha.. (Den galna katten kanske hade behövt en ny hjärna som den dock inte fick) Stannade påvägen dit och köpte Ben&Jerry´s eftersom jag ville ha det fast dom fick ligga i bilen medans vi va inne hos vätrenären. Och nu kanske ni funderar "Hmm smälter inte dom då?" Och nej för det var så kallt ute så dom gjorde inte det. När jag kom hem tog jag mig ett bubbelbad, käkade Ben&Jerry´s och lyssnade på bra musik! Det är livet de. Nu sitter jag i sängen och ska plugga tills på torsdag då vi har ett prov.

Dagen idag har jag varit nervös över men jag vet inte varför. Kan ha varit för jag skulle ha två redovisningar, en på musiken och en på engelskan. Jag som hatar att prata inför folk. Men det gick helt okej faktiskt. Och sen att vi bara behövde göra cirkus 7 tal på matten och sen att vi fick åka hem gjorde dagen lite bättre. Slutade igentligen 14.30 men jag hann med bussen som gick 14.10. Hur bra va inte det? 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0