//CAUSE EVERY TIME YOU CRASH AND BURN.

Kursen gick bra (och jörgen var super rolig som vanligt) men det vart så jobbigt mot slutet för jag var jätte hungrig och trött. Ville bara åka hem och äta, duscha och få gå och lägga mig i sängen och sova med min söta flodhäst. Men vet inte vad den heter än, nått förslag kanske? Just nu vill jag bara ut och brumma på vägarna det ska bli SÅÅÅ roligt. Så då kanske ni ska snatta inne? hehe nejdå klart INTE! Eftersom att jag är grym på att köra bil. (Eller det vet ju inte jag..jag ahr ju inte kört än...eller?..) Men nu ska jag iallafall hoppa i säng för imorgon är det en ny jobbig dag. Känns verkligen som den här veckan kommer bli jätte jobbig så nu vill jag bara att helgen ska komma. Är jag ensam om det? 
                                                                                                                                           ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0