//BILDER FRÅN FJÄLLENTRIPPEN.



























Där har ni några bilder som blev tagna under våran lilla fjällen resa. Alla bilder är tagna på lördagen för jag orkade inte släåa med mig kameran på fredagen när vi var ute och åkte hela dagen. Har haft den super bra förutom att jag var på jätte dåligt humör på fredagen men som tur var gick ju det över på lördagen..När vi skulle åka hem. Lyckat!.. Har jätte jätte ont i hela kroppen också och det är inte speciellt skönt kan jag ju tala om. Som tur var är det ju inte bara jag som har det. (Hehe) Men vi hade det bra iallfall coh utsikten var suuuper fin när vi åkte upp till ett fjäll vi aldrig varit på. Fast dock åkte bara Roger,Ingela och jag dit för mamma ville inte åka dit så hon och pappa var kvar i stugan. Men vi har iallafall haft det bra under helgen och idag är det söndag veckans tråkigaste dag! Och vad ska man hitta på idag då? Jo jag ska iallafall träffa Wronka eftersom jag inte träffat henne på länge och vi får väll se vad vi hittar på att göra.
                                                                                                                                             ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0