//ÄR BARNVAKT I MIN ENSAMHET.



Sitter hemma hos Roger och Ingela medans dom är hos Bernt och Marie. Nathalie och Nadja ligger uppe och sover och jag sitter här helt själv med Dixon. Skulle kolla på film men ljudet funkade inte så jag får kolla på vanlig tv istället..Ganska jobbigt och tråkigt att det inte gick att kolla på tv. Men nått som är ännu tråkigare är att jag skulle gått på bio..Det va mina planer men jag åkte inte med. Och det suger att dom jag skulle åka med åkte ändå..Kul de då..Vi kunde ju ha gjort nått annat men nej inte de. Det SUGER! Har varit sur hela dagen också och det har inte blivit så mycket bättre heller. Dagen kunde ju inte bli sämre iallafall.
Och vad ska man göra imorgon? Ha tråkigt då också kanske?..Ja usch vad jag inte är på humör alltså. Vill åka till stan med min mamma men hon kommer säkert inte vilja följa med eller så har hon inte tid. Så som det brukar vara. Jag vill ha nån att umgås med och ska jag vara ärlig vill jag börja umgås mer med mamma. Vill hitta på saker med henne. Vad som helst. Åka till stan, gå ut och gå eller bara äta lunch eller vad som. Nånting bara. Vll också få tillbaka alla vänner jag hade förr som jag umgicks med. Jag umgås ju inte med någon nästan. Är helt själv..och det suger också. (Idag vart det mycket som sög)
´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: MaddieB

Du kan ringa mig när du vill babe <3

2011-03-05 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0