//A FLOWER FOR YOU.



Sitter och dricker nån choklad sak och det smakar inte illa men det blir för mycket och man vill nästan spy men annars är det bra! Ska snart gå över till min käre bror Jonas och gratta han eftersom han blir ett år äldre imorgon. Har inte köpt nått till han för jag brukar aldrig köpa paket till mina syskon. Fast dom brukar köpa till mig..snällt av mig. Men dom tjänar mer än vad jag gör eftersom jag bara har ett studiebidrag.  Senare idag hade jag tänk försöka knäppa kort på ett träd som jag tror jag vill ha som en fotovägg. Hoppas bara det blir som jag vill. Annars vet jag inte vad jag ska ha. Och sen skulle Johanna höra av sif efter hon träffat Karl så vi får väll se om jag träffar henne idag. 
                                                                                                                                           ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0