//16 MARS.



Bilden är från igår när jag tänkte pröva att göra en skuggning med svart ögonskugga..Så vad tycks? Mamma sa att hon tyckte det blev ganska så bra..men är väll så mammor ska säga eller? (Haha)
_____________________________________________________________________________________________
Idag när jag kom hem käkade jag och sen efter det gick jag och mamma ut med hundarna och vi gick runt hela Månkarbo. Dagen har varit sjukt seg och jobbig eftersom vi inte hade någon svenska så vi hade två timmars hål..Vad ska man göra då lixom? Man bara går och väntar på att den lektionen man ska ha ska börja så man får sluta någon gång. Sen har jag bara gått och tänkt på morgondagen.Jag vill itne att den ska komma. Jag är verkligen sjukt nervös över att ta blodprov men vafan de kommer gå FINT!..jag får tänkta såhär att efter sjukhuset ska jag till optikern för att kolla ögonen för övningkörningssaken och sen blir det att handla kräftor (till helgen) och sen ska jag fråga mamma om jag inte kan få ta ett hål i örat också när vi ändå ränner runt i Tierp. Nu ska jag gå ner och kolla om någon kan köra mig till min käre bror Roger och hans familj för han vill ha hjälp att städa..Haha han skulle faktiskt bjuda på pepsi också.( Och frågan är om jag komemr städa så mycket om jag åker dit)Men jag har ju inget annat för mig så varför inte? Tar nog med mig mina krapp-stick om det är så att jag åker dit vill säga. Man vet ju aldrig om dom har lust att köra mig.
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0