//SMILE











Där har ni några bilder av hur dagen har varit. Vi åkte skidor och sen tog vi en skoter tur. Kommer inte bli så mycket bilder för det tar cirkus 15 min att ladda upp en bild så då kan ni ju själva räkna ut när jag började skriva det här inlägget. Under tiden bilderna har laddat har jag hunnit äta mat och åkte ner till affären och handlat. Nu ska jag gå och spela kort med Filip och Madde och sen senare när Filip har somnat ska vi nog spela kort med Tjomme och om nån annan vill vara med så får dom det. Sen kommer nog jag och Madde kika på nån film på hennes dator och vara uppe sent som vi har vart i två dagar nu tror jag. Men kul är det men trött är man när man ska gå upp och käka frukost. Imorgon ska vi ut och åka skoter allesammans så då kommer jag nog inte blogga eller så bloggar jag när vi kommer hem men då kommer det nog inte komma några bilder. Kanske en eller två men inte fler för det är för segt. Hoppas alla har haft en bra dag för min har varit super kan jag säga. (Ni skulle sett när jag och Madde åkte skidor in på skogsstigar!Hahaha  jag dog så kul det va)
                                                                                                                                       ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0