//THIS DAY.





Sådär ser skotern ut som jag och Madde åker på. Sjyst eller hur? haha, jag gillar den iallafall. Igår somnade vi sent eftersom vi låg och kikade på film på Maddes dator. Tror klockan va runt 02.00 när vi somnade. Sen vaknade jag tidigt imorse av att dom skickade skåpsluckorna in till mamma och pappas rum som ligger brevid mitt. Det var riktigt irriterande eftersom det var svårt att sova när det typ var en miljarder grader inne i vårt rum igår. Gick man ut tex på toa och kom in igen så var det jätte instängt och kändes som en bastu. Idag har vi åkt skidor hela dagen och jag fick jätte ont i min dumma vänster fot och det gillades verkligen inte. Kunde inte ha mina egna pjäxor så jag fick åka och hämta Niklas pjäxor så jag andvänder dom.  Sen har vi inte gjort så mycker mer idag faktiskt. Vi somnade på soffan och sen åkte vi och handlade choklad. Ikväll ska vi iallafall kika på någon film och käka choklad, får väll se om vi kanske går ut och går med mamma och hundarna också. Är ju sån frisk luft här uppåt. Madde och jag pratade faktiskt om det när vi satt i liften om att man ska åka till fjällen om man verkligen vill ha frisk luft. För det är verkligen det här,det är kallt, mycket natur och ja friskt lixom. Om man jämför med inne i stan..som Madde sa "Där är det så mycket kemikalier".
                                                                                                                                       ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0