//TILDIS



Sitter i min säng just nu och har precis kommit in. Idag har vi vart ute och kört skoter och det är faktiskt riktigt kul. När jag va här vid nyår tyckte jag inte det var särskilt kul att köra men nu när jag kör en annan skoter så älskar jag att åka. Kommer bild på skotern som jag kör senare idag eller någon annan dag. Men iallafall igår när vi kom så hade en väldigt speciell hund saknat mig och den var min söt Tilda. Hon sov hos mig hela natten och sen imorse så låg jag i fotöljen och då la hon sig över mig så vi låg där och väntade tills jag skulle ut och köra (För "Billys skoter" ville inte starta) Är inte bara hon som har saknat mig..jag har saknat henne OTROLIGT mycket för det har varit kallt och ensamt om nätterna när hon inte sovit hos mig. Men nu är ju jag hos henne och hon hos mig så nu slipper jag kallheten och ensamheten och hon slipper sakna mig.
Ikväll är det Djurgården som spelar och jag och Tjomme ska hinna göra en segerdans som vi hoppas vi får dansa ikväll. Och Madde ska nog sitta med min data och göra någon Engelska läxa. Och sen ska Madde och jag ligga i vårat rum och kika på film på hennes dator. Hon kan inte göra sin läxa på sin dator för hennes internet funkar inte...eller aa telenor funkar inte och det har hon till sin dator.
                                                                                                                                     ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0