//TODAY



När jag vaknade idag vart jag sugen på pannkakor fast jag igentligen inte tycker om det fast då hade vi självklart inga ägg så jag ringde över till Jonas min käre bror och frågade om dom hade det och det hade dom. Jag gick över dit för att hämta två stycken men jag vart kvar där så jag tog nudlar där istället. Och det gjorde inte så mycket för jag vet att jag kanske hade tagit en pannkaka och slängt resten eftersom jag inte tycker om pannkaka. Så vad mer har jag gjort idag? Ingetning faktiskt. Nu väntar jag bara på att Vewe och Emma ska komma hit och sen får jag se vad vi ska göra. Jag vill fota men jag vet inte om dom vill det..men jag vet inte vad jag vill fota för nånting. Jag skulle vilja ha bilder på mig själv men jag vill även ta bilderna själv och eftersom jag inte köpt någon fjärrkontroll till kameran så blir det bara jobbigt. Och eftersom jag ska köpa ny kamera kanske jag inte ska köpa en massa nya saker till kameran jag har nu? Det brukar ju vara smartast att inte göra det. Om jag nu inte köper en ny Nikon kamera för då kan jag fortfarande ha kvar fjärrkontrollen. Men sen tycker jag inte om att vara med på kort efterosm jag aldrig blir bra på dom...Så ja nu vart det ännu knepigare. Sen börjar jag bli hungrig också min mage kurrar. Har bara ätit nudlar idag och till middag blir det tacos fast med kyckling..kanske inte heter tacos då?..hmm. Men eftersom pappa är påväg hem från fjällen så ska vi vänta tills han ringer och säger att han nästan är framme så ska vi börja med maten då. Frågar ni mig är det för långt tid kvar tills han kommer hem så jag kommer säkert börja må illa eller nånting. Och jag vet inte hur det kommer gå den här veckan för mamma stannar kvar i fjällen så det är bara pappa,jag och Billy hemma den här veckan...Tvätta,Diska,Laga mat..hur ska detta sluta?  Nu ska jag faktiskt gå ifrån datorn och fixa håret för det känns jobbigt och sen kanske jag tar och knäpper lite kort innan Vewe och Emma kommer hit. 
                                                                                                                                        ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Kristina L

Sv: Det skulle jag också göra om jag var du!



Trevligt med ny blogg :)

2011-02-13 @ 19:30:22
URL: http://spinnin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0