//TODAY IS VALENTINE'S DAY....



Idag är det alla hjärtans dag och den firar jag helt ensam som dom senaste 16 åren jag gjort det. Är ingen skillnad, färutom att jag brukar få godis hjärtan av mamma ocg rosor men eftersom att hon är i fjällen blir det inget sånt idag. Men det gör inte mig nånting..Jag struntar helt och hållet i denna dag. Visst om man kanske har nån att vara med,men annars är denna dag inte särskild speciell tycker jag. Så nu sitter jag här helt ensam och lyssnar på en helt underbar låt. Har fastnat för den nu. Och väntar på att pappa ska laga klart maten och på att Tjomme ska komma hem.
Jag gillar verkligen den här bilden. Den har jag tagit på Jonas min bror och hans underbara dotter Felicia som jag är faster till. Jag tycker den visar så himla mycket kärlek och ja jag helt enkelt tycker om den jätte jätte mycket.
                                                                                                                                      ´´CeciliaCharlie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0