//TIME

Det tar alldeles för lång tid att ladda upp bilder känner jag. Så bilder får det bli när jag kommer hem. Idag åkte vi skidor först och jag dog av skratt när Madde ramlande för det såg för jävla roligt ut. Sen efter det drog alla ut på en skotertur och då körde vi över fjälle och det va riktigt härligt. Sen åkte vi hem och handlade efter det åkte Tjomme,Billy och jag ut på en liten skotertur bara vi för jag ville köra lite skoter själv och Madde skulle göra lite läxor. Va betydligt roligare att åka helt själv på skotern för då kunde man röra sig mer på den och köra lite mer galet. Vi körde över sjön och då körde jag i 110km/h och det va super härligt. Sen efter det åkte vi hem och då gjorde vi ordning tacos och sen käkade vi det. Nästan nyss var Madde och jag iväg och handlade lite och senare ska vi smälta choklad och doppa frukt i det. MUMS! Imorgon är det sista dagen och sen far vi hem..Eller ja vi åker hem imorgon kväll. Så vi ska åka skidor och sen får vi väll se om vi hinner åka lite skoter innan. Sen på kvällen åker vi hem och då efter cirkus 1 timme och 30 minuters bilresa kommer min mobil funka så då är det bara att smsa på för fullt..Inte för jag brukar få några sms men aja. Mitt lov har ialalfall vart toppen här uppe och jag hoppas att alla som har haft lov har haft det lika bra som mig. Ni kanske till och med har haft det bättre..vad vet jag?
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0