// THE FIRST

Ja nu hade jag tänkt pröva mig på blogg.se eftersom att man inte kan ändra designen på devote.se så mycket. Har ju en blogg på devote.se som du kan se HÄR!  Men jag vet inte om jag kommer byta helt till denna blogg det får jag se hur det blir. Vill lära mig lite först som sagt och sen vill jag ju självklart att mina läsare ska fortsätta läsa min blogg öven om jag nu byter. Jag kan säga att det är mycket enklare på devote.se att förstå hur man ska göra men jag vill ha det lite snyggare nu för det känns som det blir samma/lika hela tiden. Nu måste jag hoppa i säng så jag orkar gå upp till skolan imorgon. Men imorgon ska jag försöka fixa den här bloggen lite så jag antar att vi hörs imorgon och så hoppas jag på att det här blir bra. Ha det bäst så länge.
                                                                                                                                             ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0