//SÖNDAG IDAG, MÅNDAG IMORGON.



T
änke precis hoppa ner i sängen och sova eftersom lovet nu är över och skolan börjar imorgon igen. Jobbigt? Svar ja. Känner att jag gärna har lov några veckor till. Men iallafall idag har jag varit med Emma och Lotta och sen åkte vi hem till Vewe vid 4-5 tiden och där gjorde vi ingenting förutom att kolla på tv och spela kort. Sen sprutade Emma vatten över mig också..Tack för de du! Och just NU längtar jag tills det blir fredag för jag och brudarna har saker in-planerade och nu är det bara hoppas på att det blir som vi tänkt. Annars brukar alltid nånting onödigt komma imellan det vi ska göra.

Imorgon blir det att plugga för jag känner att jag måste det. Måste hinna lära mig en musik-läxa och sen frågor som vi har till ett prov på torsdag och lite engelska. Tråkig måndag kommer jag ha iallafall. Sen ska jag bestämma mig över hur jag kommer göra med skolan också..Hmmm *Tänker så det knakar* kan jag ju tala om för er.  Men det finns en sak som är bra med måndagar och det är att vi bara har tre lektioner och slutar halv 2. Super! Så man kanske kan plugga en del av dagen och kanske fota lite resten av dagen. Det lät som en bra ideé och då kommer det ju nya bilder till bloggen också. 
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0