//SMOOTHIE AND...



Stoppade nyss i mig hallon smoothie och macka. Underbart gott måste jag få säga. Ska snart hoppa till sängs för att sova och imorgon är det sovmorgon. Det gillar mycket och sen har vi bara en lektion så vi slutar 12.15. Det gillas ännu mera för då ska jag till frissan och färga och klippa håret och efter det blir det att hitta på nånting roligt med Johanna och sen på kvällen när jag kommer hem måste jag packa som en galning eftersom att vi åker till fjällen på fredag efter skolan så jag har inte tid att packa då.

Som ni ser har jag försökt ändra min blogg lite också. Jag kan ju absolut inte det här med designen men jag försöker få det att funka iallafall. Får ta mig nån helg och försöka fixa bloggen ordentligt. Den ser ju inte så hemsk ut nu men den kan ju alltid se lite snyggare ut.
                                                                                                                                        ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0