//PEKING OCH BECK.

Måndag veckans jobbigaste dag..efter söndagar. Skolan gick ju fort iallafall och det var ju ett litet + i kanten. Hann även med bussen som gick 13.20 så min dag vart lite bättre av bara det. När jag kom hem var jag hur hungrig som hellst kändes som jag skulle spy men smarta jag tog ingenting att stoppa i munnen. Satte mig och kolla på tv men de gick bara skit på tv;n. Alltså skidor! hur fan kan man visa nått så tråkigt på tv;n?..Tråkigt liv folk måste ha som sitter och kollar på det om dagarna. Så jag bestämmde mig för att gå ifrån tv;n så jag gick till köket och gjorde mig en kladdkaka. Men jag åt inte av den när den var klar. Och nu sitter jag hemma hos Tjomme och Maria och pluggar lite och sen ska vi käka pekingsoppa och kolla på Beck. Så länge sen de va nu vi gjorde det. Men idag ska vi ÄNTLIGEN göra det. Kommer inte riktigt ihåg vilken film vi är på men det kommer säkert Tjomme ihåg. Sen när jag kommer hem ska jag plugga lite mer och kanske ta mig en bit kladdkaka eller nånting sånt. Kanske sätter mig vid datorn en stund och laddar upp lite bilder här på bloggen som ni inte har sett.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0