//PÅFÅGEL FÄRGER.



Fick hem ett paket för några dagar sen med dessa snygga örhängen. När jag köper örhängen behöver jag igentligen bara ett så det känns onödigt att slösa pengar på det eftersom jag bara andvänder det ena. Därför jag har töj på det andra örat. Men sen tänker jag att det är ju ändå bra om det skulle vara så att jag tappar bort det ena, men när man tex står där och ska betala ett par örhängen så känns det som bortkastade pengar. Inte för jag köper örhängen ofta det gör jag verkligen inte. Använder knappt örhängen men dom få gångerna jag köper så känns det så. 
                                                                                                                                             CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0