// NEW NEW NEW.



| H&M Byxor 249:-|



| Monki Jacka 450:-|



|GinaTricot Kofta 99:- |



| GinaTricot Tights 99:- |



| GinaTricot Trosor 59:- |

Ja det här fick jag med mig hem i mina kassar idag. Har haft en riktigt trevlig dag med brudarna. Kvällen/natten tillbringar vi tillsammans hemma hos mig vid en varsin dator. Vi ska fixa våra bloggar. Eller jag ska fixa min och Emma och Lotta ska fixa en varsin blogg. Lotta har redan en på devote.se men ska nog byta till blogg.se. Så jag ska iallafall försöka få en snyggare designe osv men det jobbiga är att jag inte riktigt fattar hur man gör. Så jag får väll kika runt på olika sidor och kolla om man kan hitta nån snygg designe där.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0