//IN THE CAR.

Sitter nu i bilen med Tjomme, Billy och Madde vi har åkt cirkus 30 mil så det är ungefär 20 mil kvar. Kan ju säga att det verkligen är en rolig resa så mycket vi har sjungit. Vi sjunger ju så himla vackert när vi sjunger till musiken allihopa. Börjar faktiskt bli lite trött om jag ska vara ärlig men jag hoppas de kommer lite bättre musik snart så man håller sig vaken. Va länge sen jag har klarat av att vara vaken hela resan dit. För just nu längtar jag tills imorgon när man vaknar och ska ut och åka skoter eller skidor. Vet ju inte riktigt hur planerna ser ut imorgon. Batteriet dör snart på min dator så jag antar att vi hörs imorgon. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0