//I LIKE THIS.



Eftersom jag nästan aldrig andvänt några av dessa skor så funderar jag på att ta nått par av dom idag till skolan. Funderar på dom i mitten, tror nog det blir dom. Dom längst till vänster har jag andvänt mest om dom till höger har jag aldrig andvänt men dom i mitten har jag iallafall andvänt en gång. Snart ska pappa köra ut mig till bussen så jag känner mig lite stressad. Slutar som sagt 12.15 idag och då ska jag till frissan. Ska försöka hitta nån bra bild på håret så ni kan få en före och efter.. Får väll se hur det blir med den saken. Sen ska jag vara med Johanna och hon ska hjälpa mig en sak till skolan eftersom hon är så himla snäll. Sen kanske vi ska handla Ben&Jerry´s och det va jag jätte sugen på igår.
                                                                                                                                      ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0