//GOODBYE FOR A LITTLE WHILE.



Tjomme ringde nyss så jag sitter och pratar med han i telefon nu. Ingela ska köra mig och Billy till skolan eftersom hon är så himla snäll. Och så ska vi ha datakunskap första och det hatar jag och sen har vi matte,engelska och idrott fast jag ska inte vara med på idrotten för jag mår jätte illa vet inte vad som är fel. Så då drar jag mig hemmåt istället och packar klart för idag åker vi äntligen till fjällen. Så jag tror inte jag kommer ha tid att blogga så mycket mer idag. Men datorn följer ju med så det kan hända att jag skriver ett inlägg i bilen sen.  Måste hinna till affären också för att köpa comviq kontantkort till datorn så jag iallafall har en dator där uppe eftersom mobilen inte fungerar. Det va väll allt från mig just nu så hörs vi senare. Hoppas alla har en super fredag!
                                                                                                                                       ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0