//WHITE CONVERSE♥

 

Har nästan precis kommit hem från stan och nu har jag äntligen köpt ett par nya vita converse. Så nu kanske jag kan slänga mina gamla och trasiga?..Hmm dom får nog vara med ett tag till iallafall.
Köpte även tapeter men dom kommer jag visa sen när mitt rum är klart. Är ju ganska svårt att visa hur dom ser ut när dom ligger i rullar. Men dom är SKIT snygga och nu längtar jag bara tills vi börjar måla, tapetsera och fixa allt som ska göras. Kan ju iallafall berätta att dom är sandfärgade och sen köpte jag en tapet som jag ska ha som fondvägg..Blir ingen fototapet för fondväggen vill jag ha på en vägg som lutar och det skulle inte bli så bra då. Men jag älskar den jag köpte så det blir super iallafall.
                                                                                                                                        ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0