//TRASSEL

 

S
nart ska jag ta med Filleplutten till storstaden för att kika på trassel eftersom att den är hans födelsedagspressent från mig. Hoppas bara att filmen är bra och allt kommer gå som jag vill. Vi tar bussen som går 11.10 och då är vi i stan cirkus 12.00 och bion börjar 13.00 (Som tur är kolllar inte många på bio på söndagar så då finns det iallafall platser kvar när vi kommer dit) Sen är bion i 1 timme och 40 min så då slutar den ungefär 14.40 och det går en buss från stationen 15.00 och efter det går nästa buss 17.00 så man kan ju hoppas på att vi hinner med den bussen som går 15.00.
Haha känner att det vart väldigt många siffror i detta inlägg men så får det bli ibland.
_______________________________________________________________________________________________
Börjar förresten bli sjuk också och det suger för nu går vi bara en vecka till i skolan och sen har vi lov i en vecka. Skönt! Och den här veckan har jag bestämt att jag ska kämpa med allt. (om jag inte blir sjukare för då orkar man inte så mycket) Jag ska tex flytta till Tjomme och Maria imogon för jag och Tjomme ska göra en sak och sen ska jag plugga sten hårt denna vecka. Så jag klarar hälsopedagogiksprovet och sen har vi säkert engelska läxa och den ska jag rå plugga till så jag får bort mitt jäkla ig. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0