//TILDA ÄR I FJÄLLEN SÅ JAG FÅR SOVA ENSAM.



Kollade på matchen och jag kan säga att när jag väl satt där så ångrade jag verkligen att jag åkte med. Det var så jäkla kallt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Och sen när den var slut och vi skulle gå och sätta oss i bilen va det så kallt och fötterna gjorde så himla ont. Gick knappt att gå!
____________________________________________________________________________________________
Är jätte trött och känner just nu för att sova. Eller jag är trött fast endå inte. Tilda är inte hemma heller för hon är i fjällen med mamma och pappa så då måste jag sova ensam inatt. Buhuu! Har faktiskt varit duktig idag också måste jag få säga. Kom hem vid 9 tiden kanske och då ställde jag mig och gjorde mat (Tacos mums!) och sen plockade jag undan efter mig och grabbsen och sen gick jag upp och packa tills imorgon och jag plattade även fågelboet. Usch vad jag inte gillar mitt hår ibland. ...Eller ganska ofta. Men nu är det platt! Sen slog jag på en film och la mig i sängen. Vet inte riktigt vilken tid dom kommer och hämtar mig imorgon men jag kan ju iallafall ställa klockan på senast 10-11 tiden så jag inte sover när dom kommer. Måste ju kolla så jag fått med mig allt osv. Som tex kameran, datan och min KUDDE! Hoppas iallafall att ditt lov (Om du nu har lov) har börjat bra och hoppas det blir bra och slutar bra också.
Den här dagen har varit så jobbig och jag har varit så less kan jag säga. Usch på den! Det som va bra är att det äntligen är lov nu iallafall. Men annars har allt gått så dåligt. Matteprovet gick åt heeeeelvete och sen hatar jag verkligen idrott! Man ser verkligen vilken/vilka läraren har som favoriter och det tör jag mig verkligen på! Och det är nog inte bara jag som tycker de.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Gösta

Stör mig jag med, fyyyy -.-

2011-04-16 @ 15:20:08
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0