//THE WHITE FLOWER THAT SLOWLY TURNS PINK.



Godmorgon allesammans! Idag är det lördag och den börjar jag med att duka fram frukost till mamma mig och Maria. Sen drar jag och Maria till stan och kikar lite. Får väll se om man kanske får med sig en kassa hem med nånting eller om jag kommer hem tomhent. Vad ska jag göra resten av lördagen då? Jo har faktiskt ingen aning. Kanske bara är hemma? Plugga lite kanske?..Hmm det får vi faktiskt se. Nu ska jag gå ut till köket och kolla äggen så dom inte blir dåligt kokade.
____________________________________________________________________________________________
Bilden får mig att tänka på sommaren. Nu vill jag bara att värmen ska komma. Vill inte du?
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-02 @ 16:12:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0