//TAKE MY BLACK SHOES TODAY.



Snart ska jag ta mina fötter och knalla ut till bussen om det inte är så att mamma kör oss dit. Torsdag idag så då har vi bara en lektion och vi kommer nog få öva till provet som vi har nästa vecka och det skulle vara bra. Eftersom att man verkligen övar då när man är i skolan. Ska man öva hemma blir det lätt att man skjuter upp på det hela tiden. Vilket jag är väldigt duktig på! Iallafall efter skolan ska jag träffa Melissa och jag ska knäppa lite kort på henne och sen kanske vi tar en promenad också för det har vi pratat om i två dagar nu. Så lite bilder på henne kommer nog upp här senare idag.
Förresten tar jag med mig kameran idag till skolan eftersom att jag ska vara med Melissa direkt efter jag slutat ungefär. Hon skulle till tandläkaren men efter det ska vi vara så hon skulle vara hemma vid 1 tiden och jag tar 1 bussen hem då så jag kliver nog av hos henne då. Och då kanske jag kan ta lite kort i skolan osv så får ni se hur min dag har varit..Så kanske det blir så att jag beskriver den med bilder idag. Men det är bara om jag har ork för det.

______________________________________________________________________________________________
Jag HOPPAS verkligen att mina paket kommer idag eller iallafall att mina övningkörningspapper kan komma så ni kan hålla er inne medans jag är ute och kör. Nu vill jag verkligen verkligen börja köra. Igår kom jag och tänka på en sak när det gäller att köra bil. Tänk er att komma upp i cirkus 90km/h och sen tappar man bara kontrollen helt och hållet. Förstå vilken jävla smäll det blir då. Jag måste säga att dom som jag kör med är otroligt underbara som ställer upp..Tror nog jag aldrig skulle göra det. Eller jo kanske...Eftersom man verkligen måste ta sig i kragen och lixom bete sig när man sitter där framför ratten.  
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0