Sitter på pappas jobb och väntar på att gr...

img_2788 (MMS)

Sitter på pappas jobb och väntar på att grabbarna ska sluta jobba så jag får åka hem. Men det jobbiga är att dom slutar 15.00 så jag måste vänta tills dess. Jobbigt! Och min dator funkar inte heller. Eller den funkar men inte internet så jag kan inte lägga upp bilder som jag hade tänkt göra. Då får jag göra det när jag kommer hem helt enkelt. Eller senare för Roger ringde mig igår och att han hade en överraskning till mig som jag skulle få idag så nu vill jag bara hem och veta vad det är. För man ringer inte och säger att man ska ge någon en överraskning och sen säger man inte vad det är. Så gör man bara inte! För nu är jag sjukt nyfiken på vad det är. och det tar lång tid innan jag kommer hem. Finns en sak som är bra och det är att pappa har ett stort fet påskägg på skrivbordet fullt med godis... Fast jag har ont i huvet och mår illa så äter nästan inget men det finns ju iallafall där. Och sen gick Tjomme och köper en cola till mig  snäll som han är. Nu ska jag fortsätta med det jag gör..alltså sitta här och ha tråkigt så hörs vi när jag kommer hem. //CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0