//SISTA DAGEN ATT SLAPPA IMORGON ÄR DET SKOLA.



Idag var det sista dagen som man kunde slappa och ta det lugnt. Mitt lov har varit okej men inget mer. Jag har verken haft super kul eller super tråkigt. Det roligaste jag gjorde på lovet var att träffa Erica men vi träffades inte så många dagar. Så ja okej har det väll varit. Ska inte klaga för mycket för jag antar att jag kunde gjort det lite bättre om det nu va så jag ville ha det. Fast igentligen kunde jag ju inte göra så det vart mycket bättre. Du kanske tror det men så är det inte.
_____________________________________________________________________________________________
Jag sitter ute och hör att Jonas, Filip, Felicia och Elias är nere vid garaget och spelar basket så nu sticker jag ner dit och busar lite med dom. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0