//SISTA APRIL ÄR DET IDAG ELLER HUR?

Tapeterna är såååååååå fina! Älskar dom verkligen. Men inga bilder kommer förrns rummet är klart har jag bestämt.
______________________________________________________________________________________________
Sitter och taggar till max just nu. Ska fixa mig lite och sen gå ut och möta Johanna vid bussen och sen fixa mig helt klart när vi kommer hem. Sen drar vi nog oss ner till Tjomme. Dock har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig men det blir nog tights och nån tröja eller nått. Får se hur det blir. Känner mig faktiskt väldigt stressad om jag ska vara ärlig. Skulle ju smsa Madde också och det får jag ju inte glömma. Som sagt är stressaaaaaaaaaaad! Har ingen aning om jag kommer hinna blogga mer idag men gott folk vi syns i dimman! 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0