//SALLAD♥



För en stund sen åt jag världens godaste sallad. Mums vad det var gott! Ja det är fredag och imorgon är det sista april och det betyder bara två saker
*Fest i Tjommes lada.
&
*Malva fyller 2 år.
Men vad ska jag hitta på idag då? Har faktiskt ingen aning. Ska nog ringa Johanna och kolla vad hon ska göra. Skulle vilja sova borta inatt typ hos Johanna men eftersom Sandra ska tapetsera mitt rum så kanske jag bör vara hemma imorgon och hon skulle börja kl 9...Men aa vi får se hur det blir. Har ganska ont i huvet också vilket inte är så kul men de får jag stå ut med. Nått som är ännu värre är mina tänder. Seriöst jag dör! Dom jag så sjukt äckligt ont så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Funderar faktiskt på om jag skulle ta och lägga mig i ett varmt och långt bad istället för att kolla om Johanna vill hitta på nått. Haha dum jag känner mig. Och lyssna på spotyfi och bara sitta vid datorn resten av kvällen sen. Eller bada och va med Johanna efter eller fråga min bror om han har lust att kika på nån film..och då menar jag Roger..tror jag..eller jag kanskr frågar Jonas eller Tjomme. Men knappast Micke eller Niklas....och Billy är inte hemma så... Nu ska jag kliva upp ur sängen och försöka hitta på nått kul iallafall. Får se om det blir nått av det jag sagt.                                                                                                                                             ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0