//REGNET DET BARA ÖSTE NER IMORSE.

Men det slutade ganska fort.
Skolan gick hyffsat fort och det gick väll bra antar jag. Musiken var faktiskt ganska rolig men jag kände att jag inte riktigt orkade för jag var så trött men det gick bra iallafall. Har precis ätit mat och nu ska jag gå och byta om och sen ska jag kila upp till mitt rum och  slå på spotify på högsta volymen och sen ska jag måla. Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Men det blir nog att hoppa in i duschen eller så kanske jag går en promenad med hundarna först. Vi hörs lite senare då jag tänkte visa lite bilder jag tog för nån dag sen.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0