//RANDIGT PÅ MINA FÖTTER.



Idag har det inte blivit mycket bloggande inte. Är ju onsdag i sisådär två timmar till och som alla andra onsdagar har den varit jobbig. Fast jag hade ju iallafall sovmorgon för vi har ingen färg och form den här veckan och inte på måndag nästa vecka heller. Men faktiskt om jag ska vara ärlig så gick det hyffsat i skolan. Bussen var cirkus 30 min sen idag och det sög men det var fint väder och jag stog och pratade med Elsa så jag klarade mig fint iallafall. Hoppade av vid ica så kom Tjomme och hämtade mig för jag skulle handla vårrullar..Eftersom att vi skulle käka pekinsoppa så ville jag ha det till. Hur underbart godtt är inte peking?! Om du aldrig käkat det så har du missat nått. Ska ge er receptet nån dag kan jag lova! Och efter det blev det en liten bilresa och sen bakade jag och Maria negerbollar och sen kikade vi på en Beck film (som vanligt) och sen drog jag mig hemmåt och nu sitter jag här fast jag ingentligen borde plugga. Men det hinner jag göra imorgon och i helgen.
____________________________________________________________________________________________
Vad tycks om mina strumpor? Fick nya av mamma..Alla mina försvinner ju eller går sönder. Riktigt sköna och snygga.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0