//PÅSK.

































Känns inte som att det är nått speciellt bara för det är påsk...Är lika tråkigt som det brukar och alla andra brukar göra saker under sånna här högtider så då är jag alltid ensam..inte för jag skulle haft nån att vara med men ändå. När jag hade det var det alltid så. Blev inte många "påsk" bilder alls för jag hade inte speciellt mycket att knäppa på. 
______________________________________________________________________________________________
Jag vill också vara liten och söt..
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0