//NEW IN THE CLOSET.





| Kavaj H&M 99:- |





| Tröja Ginatricot 99:- |



| Thights Ginatricot 99:- |





| Tröja Kappahl 299:- |





| Linne Kappahl 199:- |





| Byxor Cubus 299:-|





| Väska Myrorna 50:-|





| Bh Twilfit 298:- (149:- st) |

Allt detta fick följa med mig hem igår när jag och mamma var till stan. Älskar verkligen den tröjan och linnet. När jag skulle andvända byxorna såg jag att dom hade typ 5 hål i sömmen, Morr på det! Och då hade jag självklart dragit bort lapparna så dom går inte att lämta tillbaka och jag prövade dom inte heller i affären så den turen hade ju jag. Ska iallafall be Ingela sy dom så jag kan andvända dom. Och väskan tycket jag var riktigt snygg faktiskt och + att den bara kostade 50:-. Gillade allt jag köpte för annars skulle jag inte köpte det. Hehe. 
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0