//NEW BLACK CONVERSE♥

 

Hoppade i mina nya converse idag och jag trodde jag skulle få skavsår men det fick jag inte. Super! Iallafall jag beställde ett par bruna och såhär blev resultatet. Ett par svarta fick jag hem. Jag bara skrattade åt det för jag brydde mig inte speciellt mycket. Svarta är också super snyggt och jag har inga svarta så det vart också super. Så nu har jag ett par svarta converse också! Skulle också vilja ha ett par mörk blåa för dom är super snygga. (Ska kika på det när jag åker till stan nästa gång) 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0