//MITT TILLFÄLLIGA PLACE.



Som ni ser så är inte detta mitt rum. Jag får nu sova i hundarnas rum tills mitt är klart. Men det gör ju inget om 100 år så det ska nog gå bra. Ont i händerna har jag som bara den också för jag är så himla torr och det är verkligen inte skönt. Trött börjar jag också bli så jag ska väll krypa ner i min lyxbädd och sova som en kung inatt! Skola imorgon tråkigt nog men nu jäklar ska jag satsa på skolan och få bort mitt lilla ig som jag har. Låter nice! Så god natt!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ganska mycigt ut men det ska bli spännande att få se hur ditt rum kommer bli när ni fixat det! :)

2011-04-25 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0