//LÖRDAG,SÅ IDAG FÅR MAN ÄTA BEN&JERRY´S.



Vart en tur till stan idag med Maria som sagt och jag fick med mig lite småsaker hem som jag visar senare.
___________________________________________________________________________________________
Nu alldeles snart kommer Madde och hämtar mig för vi ska åka till Johanna och hennes pappa är så snäll så han kör oss dit. Vi ska mötas på konsum för här ska det köpas Ben&Jerry´s. Och vet ni vad? Jag ska pröva en helt ny smak som jag aldrig ätit förr. Det blir ju en upplevelse, men hoppas den jag väljer smakar underbart gott! Vi kommer nog slå på en bra film sen och kika på skulle jag tro. Men jag hoppas DU har en/haft underbar lördag och så hoppas jag att min slutar bra.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0