Känns som jag inte har bloggat på evighete...

img_0134 (MMS)

Känns som jag inte har bloggat på evigheter så nu tänkte jag göra det. Sitter i Täby centrum med min käre kusin Erica och väntar för vi ska gå på bio och filmen börjar 17.40. Vi ska kolla på "hur många lingon finns det i världen" och jag har ju redan sett den men det har inte Erica och hon ville se  den så då gör vi det. Vi har även vart vid ett stall idag där hon skulle rida med hennes kompis så då va vi där en snabbis. Skulle tagit med mig kameran men så glömsk som jag är glömde jag självklart bort den. Och hästen kunde stegra och jag fick inga kort på det. (Buhu!) men jag får leva med det. Sen har vi shoppat lite som jag kanske visar senare eller när jag kommit hem. Måste bara berätta att Erica köper en super snygg klänning som hon passade super bra i! Kanske visar en bild på den också. Ikväll efter bion kommer vi nog bara åka hem och lata för vi är jätte trötta redan nu. Haha illa, illa! Eller så sitter vi uppe hela natten och kollar på film och snackar en massa skit. Men ikväll hade jag iallafall tänkt lägga ut lite bilder som jag och Erica har tagit medans jag vart här.  //CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0