//JAG RENT UT SAGT ÄLSKAR VÄDRET! ♥



Hur skönt som helst!
Jag vaknade imorse och slängde på mig mjukisbyxor, ett linne och en tröja. Sen målade jag rummet och sen tog jag kameran och gick ut i det underbara vädret och knäppte kort. Men var tvungen att gå och byta kläder för det var för varmt med dom kläderna jag hade på mig. Så jag gick in och tog på mig shorts och ett linne så nu sitter jag på altanen i solen och det steker verkligen. Det är jätte varmt men man ska väll inte klaga?
_____________________________________________________________________________________________
Eftersom jag har varit ute idag och knäppt en massa kort så satt jag och fundera lite. Istället för att lägga ut en massa olika bilder på samma gång så tar jag några i taget eller kanske bara en bild i taget och lägger ut. 
                                                                                                                                        ´´CeciliaCharlie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0