//INTE OFTA VI SES MEN SÅNT ÄR LIVET ANTAR JAG.















Ja såhär såg det ungefär ut idag. Var till stan med mamma och shoppade + tandläkaren och så mötte vi upp Figge som följde med hem och vi gjorde inte så mycket. Åt en massa saker kändes det som och pratade. Fanns inte så mycket mer att göra faktiskt men vi hade det riktigt kul iallafall. Speciellt när jag visade vårat gym. Haha vi kom på värsta snygga dansen vi ska köra på sista om hon kommer till Tjomme då.
___________________________________________________________________________________________
OOOOOOOOOOOOOOObehagligt! -->Min fot har nu somnat och jag ska göra samma sak. Nu kryper jag ner under täcket och sover för imorgon ska jag gå upp tidigt fast jag har sovmorgon bara för att måla i mitt rum så Sandra kan tapetsera där på lördag. Och så slänger jag in bilder på allt jag köpte imorgon för nu behöver jag sova. God natt!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

SVAR: Åh tack så hemskt mycket!:D

2011-04-29 @ 14:40:43
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0