//INGEN BRYR SIG.



Ligger i sängen och kollar på piplarsson. Har jätte ont i huvet och känner mig sjuk. Inte kul kan jag tala om! Om en stund ska jag ta mig ett långt bad och sen efter det ska jag kolla klart på piplarsson och om jag orkar ska jag slå på en annan film efter den. För det är inte så långt kvar på den. Ska också hinna platta håret innan jag somnar för annars kommer det se förjävligt ut imorgon. Ja mer ska jag inte göra ikväll..eller jo ska kolla igenom engelskan också så att mitt jävla IG försvinner. Tänker inte gå ut med ett ig..eller gå ut då måste jag fixa det i 2:an och det tänker jag inte behöva göra.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0