//HOME.

 

 

 

 

Här är några bilder som jag tog från när jag och Erica gick ner till havet och satt och pratade och hade det mysigt. Gillar dom första bilderna riktigt mycket faktiskt om jag ska vara ärlig.
_____________________________________________________________________________________________
Nu har jag kommit hem och ska jag hoppa ner i ett varmt bubbelbad för jag känner mig ofräsch och sen ska jag slänga iväg ett sms till Roger för nu vill jag veta överraskningen! Efter jag har gjort det kommer jag visa en sak som jag och Erica brukar göra när jag är hemma hos henne och jag kan säga att det är gott. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0