//HJÄLP.

 

 

Jag har en sån himla dålig fantasi så nu behöver jag lite hjälp. Vad finns det för saker man kan fota? Vill ha alla tips jag kan få för nu känner jag att det är påväg att bli lite bildbrist..och hur roligt är det att läsa bloggar som inte lägger ut bilder? Frågar du mig är det inte speciellt kul. Det är skittråkigt.
____________________________________________________________________________________________
Samma med dom som bara lägger ut samma bilder, det är verkligen skittråkigt att se gammla bilder man redan har sett. Man vill ha nytt! Och då kan jag ge dig ett tips! Jag lägger alltid in mina bilder i en mapp och sen om jag redigerar dom (som inte alls är mycket eller ofta) så lägger jag över dom i en annan mapp sen och efter jag lagt ut dom här på bloggen flyttar jag över dom till en annan mapp bara för jag inte ska lägga ut samma flera gånger. Smart sak att göra om man vill göra det enklare för sig själv.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Melissa

du skulle ju kunna fota typ stenar . och typ sönder rivet papper ok typ forma de till nåt XXD eller ja vet inte / mel

2011-04-13 @ 18:08:00
Postat av: roger

fota mig!

2011-04-14 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0