//HELA RUMMET ÄR RÖRIGT.



Som ni vet ska jag fixa ordning mitt rum men just nu ser det ut såhär...hemskt jag vet. Men idag, äntligen idag fixade Tjomme hålet som jag hade i väggen så nu är det bara spakla och sen är det bara tapetsera och sen är det ju det roligaste kvar. Att inreda allt, sätta upp tavlor, fixa lite möbler osv. Längtar verkligen! Och som ni ser på bilden fick jag inte med hela mitt rum...för jag står vid garderoben och knäpper kortet..Va lite svårt så därför får den här bilden duga. Självklart kommer det komma en massa bilder sen på hur rummet blev. Tänkte försöka ta före och efter bilder.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0