HallåHallå sitter i köket med Johanna och ...

img_9586 (MMS)

HallåHallå sitter i köket med Johanna och vi har precis vart ute och gått i det härliga vädret. Sitter och pratar lite nu och vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Jag är sugen på att baka negerbollar. Hmm..man kanske skulle ta och göra det? Justea sen har jag och Johanna pratat om Gud och dom kristna människorna idag och jag kanske kommer skriva ett inlägg om vad vi tycker om det...får hoppas det inte är allt för många kristna som läser min blogg. Men den är ju min så jag skriver vad jag vill. Och sen är det upp till dig att vara kristen och  om du vill läsa eller inte. Men ska fundera på om jag ska skriva ett inlägg om det. Vad tycker du?  //CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0