//HAJARNA,HAJARNA,HAJARNA,HAJARNA!



D
atakunskap nu, matteprov sen efter det engelska och sist idrott. Idrotten är alltid rolig när Gösta och jag är med. Haha. Sen ska jag kanske åka med Niklas och kolla på när brudsen spelar fotbollsmatch och sen måste jag packa. Åker till Åkersberga imorgon till Erica och jag längtar. Ska kanske åka till Gävle med dom först men jag vet inte riktigt hur det blir. Ska ringa och prata med henne ikväll. Så ungefär såhär
*Skola
*Duscha
(*Kanske fotbollsmatch)
*Datan
*Slappa. 
Kommer min dag se ut tror jag. Kanske händer nått annat spännande också det vet man ju aldirg. Jag hoppas att det blir nån god mat idag för jag är hungrig redan nu och jag slutar 15.30 buhuu! Det är faktiskt synd om oss BF10 som slutar vid den tiden på en fredag! 
_______________________________________________________________________________________________
Det enda som är bra med denna dag är att vi har en veckas lov + måndagen efter. Hur skönt är inte det? Ska bli så sjukt skönt och hela mitt påsklov är nästan planerat redan nu. Åker som sagt till Erica imorogn och jag vet inte hur länge jag ska vara där och sen på torsdag nästa vecka åker vi till Jönköping eftersom pappa ska ställa ut bilen på Elmia mässan. Och allt kommer bli awesome!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Gösta

Svar; Nej men ändå :))))))))))

2011-04-15 @ 10:55:57
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0