//GÅ INTE DÄR, DET KAN KOMMA ETT TÅG.

 

Igår gick vi upp vid 07.00 och vi kom hem cirkus 12.00.  Hade det riktigt kul faktiskt. Men jag var även jätte jätte trött. Vi åkte som sagt till ett stall och sen hoppade vi lite och kikade på bio. Efter bion frågade Ericas kompis Emelie om vi ville följa med på "grillfest" och det gjorde vi. Så då åkte vi ut och satte oss vid havet och gjorde upp en brasa och det var en kille som grillade korv. Och alla dom människorna som var där var riktigt roliga. Haha. Hoppas man kanske får träffa dom igen nån gång. Kanske i sommar när jag ska vara med Erica. Var iallafall riktigt kul fast vi inte gjorde så mycket. Tog bussen hem vid 11 och sen hämtade Sören oss vid bussen och när vi kom hem tog vi oss en macka och sen hoppade vi i säng för att sova. Imorse vaknade vi vid 11 ungefär och har inte gjort nånting. Eller vi har städat lite det är väll allt. Och vad resten av dagen har att erbjuda har jag ingen aning om. Men hoppas det blir nånting roligt för nu är det lov och då ska vi leva livet för efter blir det en massa plugg igen. Nu ska jag hjälpa Erica sortera tvätt så hörs sen.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0