//FREDAGEN VAR INTE SOM TORSDAGEN.

Ligger just nu i "sängen" och har ingenting att göra. Jag kan ju berätta att jag knappast gjorde nånting av det jag ville göra ikväll. Jag kilade över till grannarna och busade med barnen och sen satt jag kvar där när dom hade somnat och kollade på tv men det fanns inte speciellt mycket att kolla på. Johanna ringde också när jag var där så vi pratade lite om imorgon och så. Så det vart bara att slappa med Angelika..och Jonas en stund när han hade kommit hem.
______________________________________________________________________________________________
Imorgon ska jag kliva upp i skaplig tid eftersom Sandra ska tapetsera mitt rum och det ska bli så kul. Att äntligen få snygga tapeter till rummet fast jag har målat om typ 4 gånger för jag inte varit nöjd. Haha men nu ska det inte målas om eller tapetseras om nått mer efter denna gång! Så jag kanske slänger upp en bild på hur det blev eller så får ni vänta och se tills hela rummet är klart...Ska klura lite på det och se vad jag tycker. Ska iallafall umgås med söta Tova imorgon medans Sandra tapetserar och det ska bli mysigt för det gör jag nästan aldrig. Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar busa med Tova och tagga till en feting fest med två bruds + en massa andra underbara människor imorgon! 



Sötisen Tova som jag är världens bästaste moster åt!
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0