//FREDAG IDAG OCH VAD SKA MAN GÖRA?

Sitter hemma hos familjen Karlsson och för en stund sen käkade vi grillat. Hur gott som hellst! Satt riktigt fint måste jag få säga. Sen har jag målat Nathalie och Nadjas naglar och nu kollar vi på Amigo. Skolan gick faktiskt ganska bra och jag lämnade även in svenskan som skulle vara inlämnad idag. På matten och engelskan jobbade jag på bra och sen efter det hade vi bara jumpa och jag gjorde mer än vad jag brukar göra...Fast det kan ha varit för att Ulf började prata om betyden så jag tänker såhär (Just nu) att jag ska iallafall pröva göra allt för att få så bra betyg som möjligt. Får väll se hur det kommer gå men det kommer säkert gå bra. Ikväll blir det KRÄFTOR! GillaGillaGilla!
_______________________________________________________________________________________________
Haha måste få säga att Nathalie är bara för himla gullig. Hon kom nyss och frågade om jag ville ha cola och då svarade jag aa det kan jag väll ta. Och då gick hon ut till köket och sen kom hon tillbaka med ett stort glas med jätte lite cola i botten. Hon är bara för söt hon!
´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0