//FRÅN JÖNKÖPING.













Här är några bilder på olika blommor som jag tog när vi var i Jönköping. Nu känner man verkligen att sommaren är påväg att komma!
______________________________________________________________________________________________
Ska krypa ner i min säng nu som jag inte sovit i på 7 dagar! Känner verkligen att jag kommer få sova ut imorgon om jag inte blir väckt av att mamma vill ha hjälp med maten osv för imorgon ska hon bjuda hela familjen på påskmiddag. Ska bli mysigt fast dock kommer inte hela familjen. Men det ser jag fram emot, trevliga människor (oftast) och god mat. Tildis har jag inte heller sovit med på 7 dagar så nu har jag en glad hund som just nu ligger och sover i sängen och jag ska göra henne sällskap nu så godnatt!
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0